Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Bovill C"'
Publikováno v:
Higher Education, 2016 Feb 01. 71(2), 195-208.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24756930
Publikováno v:
In Radiography 2009 15(3):242-246
Autor:
Bovill, C.1 (AUTHOR) Catherine.bovill@glasgow.ac.uk, Jordan, L.2 (AUTHOR), Watters, N.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Jan2015, Vol. 20 Issue 1, p12-23. 12p.
Publikováno v:
Journal of Ethical Educational Leadership (JEEL), 76-98
ISSUE=special issue;STARTPAGE=76;ENDPAGE=98;ISSN=2377-4975;TITLE=Journal of Ethical Educational Leadership (JEEL)
ISSUE=special issue;STARTPAGE=76;ENDPAGE=98;ISSN=2377-4975;TITLE=Journal of Ethical Educational Leadership (JEEL)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6c6187d1f81120d6075b199d4836d819
https://research.uvh.nl/en/publications/b83f9b34-d82a-4c1b-b1f9-a08fe3d1efe9
https://research.uvh.nl/en/publications/b83f9b34-d82a-4c1b-b1f9-a08fe3d1efe9
Autor:
Jordan, L.1 (AUTHOR) lynette.jordan@glasgow.ac.uk, Bovill, C.2 (AUTHOR), Othman, S.M.3 (AUTHOR), Saleh, A.M.3 (AUTHOR), Shabila, N.P.3 (AUTHOR), Watters, N.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Jan2014, Vol. 19 Issue 1, p13-25. 13p. 4 Charts.
Publikováno v:
Curriculum Perspectives, 36, 15-27. Springer International Publishing AG
When students are involved in curriculum design they offer unique perspectives that improve\ud the quality and relevance of the curriculum. The processes involved in negotiating their\ud curriculum give school and university students possibilities to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5f7b0b30fb71e3a87bd02ea7713e5132
https://research.uvh.nl/en/publications/80f372e8-9d80-4076-a454-e18788e834af
https://research.uvh.nl/en/publications/80f372e8-9d80-4076-a454-e18788e834af
Publikováno v:
The Social Educator, 34, 39-54
Many teachers recognise the desirability of involving students in the planning of lessons and units to\ud provide them with responsibility and autonomy. However, not many teachers give students a voice in\ud planning lessons/future learning because i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ce05952b3551ad7cebcd817753faa134
https://eprints.gla.ac.uk/120635/1/120635.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/120635/1/120635.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.