Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Bourassa, Gregory N."'
Autor:
Bourassa, Gregory N.
Building upon an emerging literature of educational biopolitics, this dissertation develops and thinks through some concepts to explore the prevailing forms of educational life (constituted bíos) that schools commonly promote in the service of const
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10162741
Autor:
Bourassa, Gregory N.1, Slater, Graham B.2
Publikováno v:
Educational Philosophy & Theory. Jul2022, Vol. 54 Issue 7, p964-973. 10p.
Autor:
Bourassa, Gregory N.1, Slater, Graham B.2 grahambslater@gmail.com
Publikováno v:
Educational Studies. Nov/Dec2019, Vol. 55 Issue 6, p712-716. 5p.
Autor:
Bourassa, Gregory N.1 (AUTHOR) gregorybourassa@uni.edu
Publikováno v:
Educational Theory. Jun2019, Vol. 69 Issue 3, p305-325. 21p.
Autor:
Bourassa, Gregory N.
Building upon an emerging literature of educational biopolitics, this dissertation develops and thinks through some concepts to explore the prevailing forms of educational life (constituted bíos) that schools commonly promote in the service of const
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::003bcf3492c965e4d19d16d7fb1bcfb5
Autor:
Bourassa, Gregory N
Publikováno v:
Policy Futures in Education; Jan2020, Vol. 18 Issue 1, p30-50, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BOURASSA, GREGORY N.
Publikováno v:
Curriculum Inquiry, 2011 Jan 01. 41(1), 5-16.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1467-873X.2010.00528.x
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bourassa, Gregory N.
Publikováno v:
Philosophy of Education Yearbook; 1/1/2016, Issue 2016, p254-258, 5p