Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Boumaaize Z"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boumaaize Zineb, El Madhi Youssef, Darif Hajar, Soulaymani Abdelmajid, Vonthron Anne-Marie, El Wahbi Bouazza, El Faylali Hanan
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 319, p 02026 (2021)
With the aim of measuring trainee’s academic burnout, the Maslach Burnout Inventory –Student Scale was translated, revised and validated. A cross-sectorial study took place between November and March 2020.The sample consisted 160 trainee teachers
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34f639ddbb7a435795a537f8cf3706d4
Autor:
Abdelmounaim B; Laboratory of Biology and Health, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco., Boumaaize Z; Laboratory of Informatics Systems and Optimization, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco., Elmadhi Y; Laboratory of Education, Environment and Health (EES) at CRMEF Rabat / Sale / Kenitra, Morocco., Hami H; Laboratory of Biology and Health, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco., Soulaymani A; Laboratory of Biology and Health, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco., Darif H; Laboratory of Biology and Health, Faculty of Science, Ibn Tofail University, Kenitra, Morocco.
Publikováno v:
Journal of education and health promotion [J Educ Health Promot] 2022 Apr 28; Vol. 11, pp. 138. Date of Electronic Publication: 2022 Apr 28 (Print Publication: 2022).