Zobrazeno 1 - 10
of 92
pro vyhledávání: '"Boukhetala, Djamel"'
Autor:
Hadjaidji, Fatma-Zohra, Boukhetala, Djamel, Debdouche, Naamane, Benbouhenni, Habib, Barbot, Jean-Pierre, Zarour, Laid
Publikováno v:
In Energy Reports December 2024 12:5024-5043
Publikováno v:
Progress in Electromagnetics Research B; 2024, Vol. 107, p91-103, 13p
Autor:
Bouarroudj Noureddine, Abdelkrim Thameur, Farhat Maissa, Feliu-Batlle Vicente, Benlahbib Boualam, Boukhetala Djamel, Boudjema Fares
Publikováno v:
Serbian Journal of Electrical Engineering, Vol 18, Iss 3, Pp 351-384 (2021)
Conventionally, the parameters of a fuzzy logic controller (FLC) are obtained by a trial and error method or by human experience. In this paper, the problem of designing a FLC for maximum power point tracking (MPPT) of a photovoltaic system (PV) t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69811408cf2e44d5b9252310f8b037b6
Autor:
Ziouani, Islam, Boukhetala, Djamel, Darcherif, Abdel-Moumen, Amghar, Bilal, El Abbassi, Ikram
Publikováno v:
In International Journal of Electrical Power and Energy Systems February 2018 95:188-201
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 353, p 02001 (2022)
This work presents an improved four-levels hierarchical control strategy for flexible microgrid based on three-phase voltage source inverters (VSIs) connected in parallel. In the proposed strategy, zero-level control is required to handle current and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cd091580e6a42caaf467db0d90b6d8b
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 353, p 03003 (2022)
This paper presents a comparative study between feedforward control (FF) and iterative learning control (ILC) with application to a parallel Delta robot performing repetitive trajectory. In order to improve the tracking trajectory of the Delta robot,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f109aca4cde14cba9c912142d0acf020
Publikováno v:
In ISA Transactions July 2015 57:340-351
Publikováno v:
In Energy Conversion and Management 15 January 2015 90:21-33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.