Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"Boudesseul, G."'
Autor:
Monso, Olivier, Métayer, Cécile, Boudesseul, G., Caro, Patrice, Grelet, Yvette, Minassian, Laure, Vivent, Céline
Publikováno v:
Géographie de l'école
Géographie de l'école, MENESR-DEPP, 2017, Géographie de l'Ecole : 2017, pp. 106-123. ⟨10.48464/halshs-01941473⟩
Géographie de l'école, MENESR-DEPP, 2017, Géographie de l'Ecole : 2017, pp. 106-123. ⟨10.48464/halshs-01941473⟩
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a70f1759aa439a75519b2b09d36898f8
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01941473
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01941473
Publikováno v:
1 vol. (158 p.), 2016, 978-2-11-138621-1. ⟨10.48464/halshs-01941442⟩
International audience; Quitter le système éducatif sans diplôme, c'est aujourd'hui être grandement exposé au chômage et au sous-emploi en début de vie active, et, avec la crise, bien au-delà de la période d'insertion. En privilégiant une a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ebe5181332588f79bcaf863243c22f8f
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01941442
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01941442
Autor:
Minassian, Laure, Boudesseul, G.
Publikováno v:
Pierre Bourdieu e epistemologica del pensiero sociologico
Pierre Bourdieu e epistemologica del pensiero sociologico, Oct 2015, Rome, Italie
Pierre Bourdieu e epistemologica del pensiero sociologico, Oct 2015, Rome, Italie
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a2523af31a897275cff269fff3875447
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01941622
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01941622
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.