Zobrazeno 1 - 10
of 340
pro vyhledávání: '"Boud, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The article “Digital ethnography in higher education teaching and learning—a methodological review,” written by Lasse X Jensen, Margaret Bearman, David Boud, and Flemming Konradsen, was originally published electronically on the publisher’s i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::2b9346c82bc9be1bf43b696f85daffa9
https://hdl.handle.net/10453/165275
https://hdl.handle.net/10453/165275
Autor:
Boud, D.1 david.boud@deakin.edu.au
Publikováno v:
RELIEVE - Revista Electrónica de Investigación y Evaluación Educativa. 2020, Vol. 26 Issue 1, p1-15. 15p.
Academic failure is commonplace in higher education. Some students persist and go on to complete their courses. However, some do not, and this can create problems for themselves and the institutions in which they are enrolled. If we could understand
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::6ae97b2b74a334fa422006c4ea368b81
https://hdl.handle.net/10453/165285
https://hdl.handle.net/10453/165285
Feedback is justified when it has a positive influence on students’ subsequent performance. Opportunities for student action need therefore to be consciously designed if feedback is to influence learning. In this paper, we discuss how ipsative desi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::677f775758c7c9918fbb69c4354e0a1d
https://hdl.handle.net/10453/165290
https://hdl.handle.net/10453/165290
Autor:
Malecka, B, Boud, D
Recent feedback literature emphasises the active role of learners in feedback processes and a programmatic approach to feedback design. This conceptual paper argues for the importance of ipsative processes, i.e. processes focusing on learners’ prog
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::4e1ff90120a8e3f45729ec13de6f1a52
https://hdl.handle.net/10453/165286
https://hdl.handle.net/10453/165286