Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Boušová, Kateřina"'
Autor:
Bousova, Katerina
Att inträda i skolans värld är ett stort steg i barnets liv. Sverige har en sådan skolstartsmodell som ger barnen möjligheter att inträda i skolans värld vid olika tidpnnkter. Varianten att inträda i skolans värld ett år senare används tro
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hh:diva-1428
Autor:
Boušová, Kateřina
The theme of my diploma work is transition from school to independent living as a life period of young people with disabilitites. The participants of the programme are students and absolovents with physical handicap from Jedlička Institute and civil
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-292077
Publikováno v:
In Journal of Chromatography A 25 January 2013 1274:19-27
Publikováno v:
Molecules; Volume 22; Issue 11; Pages: 1983
Sulforaphane (SFN), an isothiocyanate found in cruciferous vegetables, exerts many beneficial effects on human health such as antioxidant, anti-inflammatory, and anticancer effects. The effect of SFN alone on drug-metabolizing enzymes (DMEs) has been
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boušová, Kateřina
The theme of my diploma work is transition from school to independent living as a life period of young people with disabilitites. The participants of the programme are students and absolovents with physical handicap from Jedlička Institute and civil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::f2055e10acb480908f302f7b4c5434bf
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-292077
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-292077
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.