Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Bottenberg, Michelle"'
Autor:
Bellottie, Gina DeSevo, Kirwin, Jennifer, Allen, Rachel A., Anksorus, Heidi N., Bartelme, Kassandra M., Bottenberg, Michelle M., Dula, Colleen Clark, Kane, Teresa H., Lee, Phillip H., McMillan, Ashlee, Riley, Brittany L., Waghel, Rashi
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning September 2018 10(9):1303-1320
Autor:
Duncan, Wendy a, *, Bottenberg, Michelle b, Chase, Marilea b, Chesnut, Renae b, Clarke, Cheryl b, Schott, Kathryn b, Torry, Ronald b, Welty, Tim b
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 25 November 2015 79(9)
Autor:
Johnson, June Felice *, Bell, Edward, Bottenberg, Michelle, Eastman, Darla, Grady, Sarah, Koenigsfeld, Carrie, Maki, Erik, Meyer, Kristin, Phillips, Chuck, Schirmer, Lori *
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 15 September 2014 78(7)
Autor:
Law, Anandi V. *, *, Bottenberg, Michelle M., Brozick, Anna H., Currie, Jay D., DiVall, Margarita V., Haines, Stuart T., Jolowsky, Christene, Koh-Knox, Cynthia P., Leonard, Golda Anne, Phelps, Stephanie J., Rao, Deepa, Webster, Andrew, Yablonski, Elizabeth
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 17 June 2014 78(5)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 12 June 2013 77(5)
Autor:
Bottenberg, Michelle M., DeWitt, Jane E., Wall, Geoffrey C., Fornoff, Anisa, Stelter, Nora, Soltis, Denise, Eastman, Darla Klug
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning May-June 2013 5(3):167-174
Autor:
Diehl, Beth, Dy-Boarman, Eliza A., Bottenberg, Michelle M., Mobley-Bukstein, Wendy, Patel, Avani
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning February 2020 12(2):189-192
Autor:
Dy-Boarman, Eliza A., Bottenberg, Michelle M., Diehl, Beth, Mobley-Bukstein, Wendy, Quaerna, Bergen
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning November 2018 10(11):1443-1446
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning April 2018 10(4):469-472