Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Bottema, Ben"'
Autor:
Meulepas, Marianne A., Jacobs, Johanna E., Lucas, Annelies E.M., Smeenk, Frank W.J.M., Smeele, Ivo, Bottema, Ben J.A.M., Grol, Richard P.T.M.
Publikováno v:
In Primary Care Respiratory Journal 2006 15(6):337-341
Autor:
Hilberink, Sander R., Jacobs, Johanna E., Bottema, Ben J.A.M., de Vries, Hein, Grol, Richard P.T.M.
Publikováno v:
In Preventive Medicine 2005 41(5):822-827
Autor:
Chavannes, Niels *, Schermer, Tjard, Akkermans, Reinier, Jacobs, J.E., van de Graaf, Gabrielle, Bollen, Ralf, van Schayck, Onno, Bottema, Ben
Publikováno v:
In Respiratory Medicine 2004 98(11):1124-1130
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 11, Iss 1, p 42 (2011)
Abstract Background When innovations are introduced in medical education, teachers often have to adapt to a new concept of what being a good teacher includes. These new concepts do not necessarily match medical teachers' own, often strong beliefs abo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce4c9f9cf86442f28b4a9c3eed94bb46
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 9, Iss 1, p 58 (2009)
Abstract Background We recently set standards for gender-specific medicine training as an integrated part of the GP training curriculum. This paper describes the programme and evaluation of this training. Methods The programme is designed for GP regi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/336d12f937fd48c1bc406630c7253b3b
Autor:
Dielissen, Patrick1 (AUTHOR), Bottema, Ben1 (AUTHOR), Verdonk, Petra2 (AUTHOR), Lagro‐Janssen, Toine1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Mar2011, Vol. 45 Issue 3, p239-248. 10p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Eysink, Petra E. D.1, Bottema, Ben J. A. M.2, ter Riet, Gerben1,3, Aalberse, Rob C.4, Stapel, Steven O.5, Bindels, Patrick J. E.1 p.j.bindels@amc.uva.nl
Publikováno v:
Pediatric Allergy & Immunology. Oct2004, Vol. 15 Issue 5, p394-400. 7p.
Publikováno v:
Dielissen, P W, Verdonk, P, Bottema, B J & Lagro-Janssen, T L 2009, ' Evaluating the teaching of gender-specific medicine in postgraduate training for general practitioners ', Journal of Evaluation in Clinical Practice, vol. 15, no. 6, pp. 1226-1229 . https://doi.org/10.1111/j.1365-2753.2009.01183.x
Journal of Evaluation in Clinical Practice, 15(6), 1226-1229. Wiley-Blackwell
Journal of Evaluation in Clinical Practice, 15(6), 1226-1229. Wiley-Blackwell
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b4f9f1bfae08690a6b99255b62410bfe
https://research.vumc.nl/en/publications/d3c27bdd-4daa-4e83-a4d6-3a39ed9558be
https://research.vumc.nl/en/publications/d3c27bdd-4daa-4e83-a4d6-3a39ed9558be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.