Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Botha FS"'
Publikováno v:
South African Dental Journal, Volume: 77, Issue: 8, Pages: 465-471, Published: SEP 2022
AIM: A pursuit to And a healthy alternative to sucrose with less cariogenic potential, which can potentially lower the incidence of Early Childhood Caries (ECC), by means of comparison. METHODS: Primary tooth enamel blocks (n=32) were randomly divide
Publikováno v:
South African Dental Journal, Volume: 71, Issue: 9, Pages: 398-401, Published: OCT 2016
INTRODUCTION: a variety of endodontic irrigants are available for endodontic irrigation. Irrigants must be effective in removing the smear layer created during endodontic therapy as well as eliminating bacteria. AIM: This in vitro study tested variou
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::ba358850978ad310bd322d1c4348fb59
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0011-85162016000900004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0011-85162016000900004&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.