Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Bosshard Shannon"'
Autor:
Bosshard, Shannon1 (AUTHOR) shannon.bosshard@uon.edu.au, Rodero, Emma2 (AUTHOR), Rodríguez-de-Dios, Isabel2,3 (AUTHOR), Brickner, Jamie4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Apr2024, Vol. 14 Issue 4, p330. 21p.
Autor:
Bosshard, Shannon1 (AUTHOR) shannon.bosshard@uon.edu.au, Walla, Peter1,2,3 (AUTHOR) peter.walla@sfu.ac.at
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Oct2023, Vol. 13 Issue 10, p1393. 17p.
In the present study, using both implicit and explicit measures, we addressed the issue of whether strongly developed relationships towards brands could be modified through the use of evaluative conditioning. Using an online survey, individual partic
Externí odkaz:
http://epub.wu.ac.at/7002/1/brainsci%2D09%2D00106.pdf
Consumers' attitudes towards established brands were tested using implicit and explicit measures. In particular, late positive potential (LPP) effects were assessed as an implicit physiological measure of motivational significance. The implicit Assoc
Externí odkaz:
http://epub.wu.ac.at/5005/1/23311908.2016.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bosshard Shannon, Walla Peter
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience. 7
Autor:
Bosshard, Shannon, Bourke, Jesse, Koller, Monika1 monika.koller@uibk.ac.at, Meier, Julia, Walla, Peter
Publikováno v:
NeuroPsychoEconomics Conference Proceedings. 2014, p40-40. 1p.
Autor:
Bosshard, Shannon S.1,2 (AUTHOR) shannon.bosshard@uon.edu.au, Bourke, Jesse D.1,2 (AUTHOR) jesse.bourke@uon.edu.au, Kunaharan, Sajeev1,2 (AUTHOR) sajeev.kunaharan@uon.edu.au, Koller, Monika1,3 (AUTHOR) monika.koller@wu.ac.at, Walla, Peter2,4,5 (AUTHOR) peter.walla@newcastle.edu.au, Heinonen, Jarmo1,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Psychology. Dec2016, Vol. 3 Issue 1, pN.PAG-N.PAG. 1p.
Autor:
Bosshard S; School of Psychology, University of Newcastle, Newcastle, Callaghan NSW 2308, Australia. shannon.bosshard@uon.edu.au., Koller M; Department Marketing, Vienna University of Economics and Business, 1020 Vienna, Austria. monika.koller@wu.ac.at., Walla P; School of Psychology, University of Newcastle, Newcastle, Callaghan NSW 2308, Australia. peter.walla@webster.ac.at.; CanBeLab, Department of Psychology, Webster Vienna Private University, 1020 Vienna, Austria. peter.walla@webster.ac.at.
Publikováno v:
Brain sciences [Brain Sci] 2019 May 10; Vol. 9 (5). Date of Electronic Publication: 2019 May 10.