Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Boss, Katherine"'
Autor:
Boss, Katherine, Broussard, Meredith
Preserving dynamic, born-digital data journalism requires more than web scraping, as news stories today are built from much more than just text and images. Data journalism projects like news applications, or “news apps,” are composed of a databas
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beuoy, Melissa, Boss, Katherine
Publikováno v:
Reference Services Review, 2019, Vol. 47, Issue 2, pp. 151-168.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RSR-11-2018-0072
Short paper
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ba754eae2c96ba36f98c84e98f161ad8
Publikováno v:
Boss, Katherine and Angell, Katelyn and Tewell, Eamon The Amazing Library Race: Tracking Student Engagement and Learning Comprehension in Library Orientations. Journal of Information Literacy, 2014, vol. 9, n. 1, pp. 4-14. [Journal article (Paginated)]
Seeking to introduce first-year students to library resources and services in an engaging way, an orientation titled The Amazing Library Race (ALR) was developed and implemented at a university library. Informed by the pedagogy of problem-based learn
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/28164/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boss, Katherine E., De Voe, Kristina M., Gilbert, Stacy R., Hernandez, Carolina, Heuer, Megan Blauvelt, Hines, April, Knapp, Jeffrey A., Tokarz, Rayla E., Tucker, Chiméne E., Bisbee, Kristina V.
Publikováno v:
Journalism & Mass Communication Educator; Dec2022, Vol. 77 Issue 4, p393-413, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.