Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Bosilj, Leonarda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bosilj, Leonarda
Unatoč teorijskim sličnostima anksiozne, okolinske i osjetljivosti na potkrepljenja, izrazito je malen broj istraživanja koja su proučavala odnos različitih vrsta osjetljivosti. Stoga je cilj ovog diplomskog rada bio detaljnije ispitati međusob
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9415::6ad83bb8e00a3bb33cb95e9c1828ec5c
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:8157/datastream/PDF
https://repozitorij.ffzg.unizg.hr/islandora/object/ffzg:8157/datastream/PDF
Autor:
Andrić, Lara, Bosilj, Leonarda, Erceg, Nikola, Ružojčić, Mitja, Palanović, Antun, Leverić, Nikolina, Jakopović, Tamara, Jakopović, Mirta, Dedić, Magdalena, Tadijan, Martina, Jelić, Dominik, Britvić, Fedra, Prevendar, Magdalena, Diatlovska, Stefani, Čeko, Ante, Komlinović, Tesa, Tokić, Lucija, Kostanić, Marija, Zahirović, Anisa, Neznanović, Iva, Ostoić, Fran, Vukasović, Matej, Kovačić, Maja, Galic, Zvonimir
The aim of this study is to test different types of interventions for improving/teaching actively open-minded thinking (AOT). We test two types of interventions - one using a newly-developed serious game (gamified intervention), and the other using a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3c27aa7704db1093158097b5a02e5379