Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Bos, Lisanne T."'
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2017 Dec 01. 29(4), 869-889.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44955417
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bos, Lisanne T., de Koning, Bjorn, van Wesel, F., Boonstra, Marije, van der Schoot, Menno, Leerstoel Klugkist, Methodology and statistics for the behavioural and social sciences
Publikováno v:
Reading and Writing
Reading and Writing, 28(6), 829. Springer Netherlands
Reading and Writing, 28(6), 829-849. Springer Netherlands
Bos, L T, de Koning, B B, van Wesel, F, Boonstra, A M & van der Schoot, M 2015, ' What can measures of text comprehension tell us about creative text production? ', Reading and Writing, vol. 28, pp. 829-849 . https://doi.org/10.1007/s11145-015-9551-6
Reading and Writing, 28, 829-849. Springer Netherlands
Reading and Writing, 28(6), 829. Springer Netherlands
Reading and Writing, 28(6), 829-849. Springer Netherlands
Bos, L T, de Koning, B B, van Wesel, F, Boonstra, A M & van der Schoot, M 2015, ' What can measures of text comprehension tell us about creative text production? ', Reading and Writing, vol. 28, pp. 829-849 . https://doi.org/10.1007/s11145-015-9551-6
Reading and Writing, 28, 829-849. Springer Netherlands
Evidence is accumulating that the level of text comprehension is dependent on the situatedness and sensory richness of a child’s mental representation formed during reading. This study investigated whether these factors involved in text comprehensi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.