Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Borresen, Jill"'
Autor:
Borresen, Jill
Includes bibliographical references (p. 197-218).
Scientific research is playing an increasingly important role in the development of optimal exercise training programmes that meet specific goals within specified times. Improving the accuracy of
Scientific research is playing an increasingly important role in the development of optimal exercise training programmes that meet specific goals within specified times. Improving the accuracy of
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/10129
Autor:
Borresen, Jill, Celie, Bert, Laubscher, Ria, Bac, Martin, Wood, Paola, Camacho, Tanya, Nolte, Kim, Schwellnus, Marianne, Basu, Debashis, Schwellnus, Martin
Publikováno v:
International Journal of Health Promotion & Education; Sep2024, Vol. 62 Issue 5, p458-470, 13p
Autor:
Celie, Bert, Laubscher, Ria, Bac, Martin, Schwellnus, Marianne, Nolte, Kim, Wood, Paola, Camacho, Tanya, Basu, Debashis, Borresen, Jill
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research & Public Health; Jul2024, Vol. 21 Issue 7, p824, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Impellizzeri, Franco M., Borg, Elisabet, Coutts, Aaron J., Lambert, Michael Ian, Borresen, Jill
Publikováno v:
International Journal of Sports Physiology & Performance; Mar2011, Vol. 6 Issue 1, p2-5, 4p
Autor:
Lambert, Michael Ian, Borresen, Jill
Publikováno v:
International Journal of Sports Physiology & Performance; Sep2010, Vol. 5 Issue 3, p406-411, 6p
Autor:
Borresen, Jill1
Publikováno v:
International SportMed Journal. 2008, Vol. 9 Issue 2, p44-55. 12p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Borresen, Jill, Lambert, Michael I.
Publikováno v:
International Journal of Sports Physiology & Performance; Mar2008, Vol. 3 Issue 1, p16-30, 15p, 3 Charts, 2 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.