Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Born, Larissa"'
Autor:
Born, Larissa, González San Martín, Edith Anahi, Ridder, Matthias, Körner, Axel Hannes, Knippers, Jan, Gresser, Götz T.
Publikováno v:
In Developments in the Built Environment April 2024 18
Autor:
Körner, Axel, Born, Larissa, Bucklin, Oliver, Suzuki, Seiichi, Vasey, Lauren, Gresser, Götz T., Menges, Achim, Knippers, Jan
Publikováno v:
In Computer-Aided Design April 2021 133
Autor:
Mader, Anja, Born, Larissa, Körner, Axel, Schieber, Gundula, Masset, Pierre-Alexandre, Milwich, Markus, Gresser, Götz T., Knippers, Jan
Publikováno v:
In Composite Structures 1 February 2020 233
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Born, Larissa
Der Bau moderner, lichtdurchfluteter Gebäude, die damit verbundene Erwärmung im Gebäudeinneren und die daraus folgende hohe Klimaanlagennutzung, um die Temperatur möglichst konstant zu halten, hat einen zunehmenden Energieverbrauch zur Folge. Dah
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4b1dcf2d2048ff59bd8510d3330b0ced
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physicae Organum; Vol 5 No 1 (2019): PHYSICS AND SOCIETY; 45-58
Physicae Organum-Revista dos Estudantes de Física da UnB; v. 5 n. 1 (2019): FÍSICA E SOCIEDADE; 45-58
Physicae Organum-Revista dos Estudantes de Física da UnB; v. 5 n. 1 (2019): FÍSICA E SOCIEDADE; 45-58
In this paper, we discuss a didactic intervention proposal for the last year of a Technical Education in buildings, aiming at the application of physical concepts studied by the students in the previous years of the course. Based on the theories of V