Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Borleffs, Elisabeth"'
Autor:
Borleffs, Elisabeth, Glatz, Toivo K., Daulay, Debby A., Richardson, Ulla, Zwarts, Frans, Maassen, Ben A. M.
Publikováno v:
European Journal of Psychology of Education, 2018 Oct 01. 33(4), 595-613.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44951976
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
With its transparent orthography, Standard Indonesian is spoken by over 160 million inhabitants and is the primary language of instruction in education and the government in Indonesia. An assessment battery of reading and reading-related skills was d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______266::8fd2a22d8abcc3303f4853c593a81bcf
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/43625
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/43625
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Towards identifying dyslexia in Standard Indonesian: the development of a reading assessment battery
With its transparent orthography, Standard Indonesian is spoken by over 160 million inhabitants and is the primary language of instruction in education and the government in Indonesia. An assessment battery of reading and reading-related skills was d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::42a59eeab6c5ebfbe664cd6e3f76278f
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/46337
https://publishup.uni-potsdam.de/frontdoor/index/index/docId/46337
Publikováno v:
Human Technology; FEB2020, Vol. 16 Issue 1, p92-111, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Reading & Writing; Oct2017, Vol. 30 Issue 8, p1729-1751, 23p