Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Borisavljević Katarina"'
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 55, Iss 2, Pp 125-134 (2024)
Tourist destination image is directly related to the number of destination visitors, and it significantly shapes the destination positioning strategy and tourist behavior. A favorable tourist destination image attracts tourists, on the contrary, whil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3c9280cd9b4445fa02c849785ed7823
Publikováno v:
Naše Gospodarstvo, Vol 68, Iss 4, Pp 66-74 (2022)
Destination image influences the tourist decision-making process, and their intention to visit, revisit and recommend. Therefore, a positive destination image is considered one of the key destination success factors. Tourists will form the image acco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59c032e739c442d2ba92910fa17a859b
Publikováno v:
Ekonomika Poljoprivrede (1979), Vol 67, Iss 3, Pp 955-971 (2020)
Commodity exchange has a very long tradition and in a modern business conditions. Serbia ranks among the world's largest producers of raspberries, exporting more than 90% of total production of this fruit. Considering that Serbia is among global lead
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6da10bb804a84eb191a316c33535e34c
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 49, Iss 1, Pp 11-18 (2018)
Customer behavior analysis is one of the key factors for retailers in planning multi-channel sales strategy. The complex business environment influences the development of new channels of sales and new retail formats. Multi-channel sales is a new way
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/79edff638b45436fbc1b1c537074f768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Borisavljević, Katarina1 katarinab@kg.ac.rs, Radosavljević, Gordana2 gocar@kg.ac.rs
Publikováno v:
Proceedings of Rijeka Faculty of Economics: Journal of Economics & Business. Jun2021, Vol. 39 Issue 1, p87-112. 26p.
Publikováno v:
Mенаџмент у хотелијерству и туризму, Vol 7, Iss 2, Pp 67-76 (2019)
Menadžment u hotelijerstvu i turizmu (2019) 7(2):67-76
Menadžment u hotelijerstvu i turizmu (2019) 7(2):67-76
Using data from 19 countries of the European Monetary Union (EMU), this paper examines the nature of tourism performance and the ranking of countries according to given parameters in tourism in the period 2012-2017. As tourism cannot be analyzed as a
Autor:
Radosavljević, Gordana1 gocar@kg.ac.rs, Borisavljević, Katarina1 katarinab@kg.ac.rs
Publikováno v:
Marketing (0354-3471). 2018, Vol. 49 Issue 1, p11-18. 8p.
Autor:
Borisavljević, Katarina
Publikováno v:
Универзитет у Београду
U savremenim uslovima poslovanja preduzeća u turizmu sve više primenjuju razliĉite strategije marketing odnosa kako bi izgradili, odrţali i poboljšali odnose sa stejkholderima i ostvarili profit. Predmet disertacije je uticaj kljuĉnih pretposta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=nardusnacion::50801801d4d85859839961f1faeb7fa2
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7594
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/7594
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.