Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Borg, Mattias"'
Autor:
Borg, Mattias
The purpose with this qualitative text analysis is to study entire written C-essays in Sweden,about stress published between 2017 and 2022. The essay is gathered from DIVA using thekeywords “stress + förskola” and “förskollärare + stress”
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-92408
Autor:
Borg, Mattias
Examensarbetet intresserar sig för Neuropedagogiken och på vilket sätt undervisning i Företagsekonomi kan utvecklas genom att ett sådant perspektiv tillförs. Under 2000-talet har både neurologisk forskning och försök att integrera d
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-33639
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yong, Zhihua, Persson, Karl-Magnus, Saketh Ram, Mamidala, D'Acunto, Giulio, Liu, Yi, Benter, Sandra, Pan, Jisheng, Li, Zheshen, Borg, Mattias, Mikkelsen, Anders, Wernersson, Lars-Erik, Timm, Rainer
Publikováno v:
In Applied Surface Science 15 June 2021 551
Autor:
Borg, Mattias
I centrum för denna uppsats står så kallade autentiska texter. Uppsatsen vill uppmärksamma de teoretiska svårigheterna som är knutna till detta begrepp. Samtidigt vill den visa på de många möjligheter som begreppet kan rymma.För att närma
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-32018
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Athle, Robin, Borg, Mattias
Publikováno v:
Advanced Intelligent Systems (2640-4567); Mar2024, Vol. 6 Issue 3, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.