Zobrazeno 1 - 10
of 444
pro vyhledávání: '"Borg, G."'
Publikováno v:
British Journal of Religious Education. 44:391-402
Teachers (n = 125) and students (n = 1478) evaluated a trial RE curriculum in Australia using an online survey. Results showed that teachers rated the curriculum significantly more highly than students. Type and size of school influenced teacher and
The tendency to achieve a circular bioeconomy and sustainability of the food production chain as far as possible has the consequence that an increasing variety of Former Food Products will be used as feed ingredient. The incidence of packed food stuf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1e95f18c76083a24ecb310ecd5c4d064
https://research.wur.nl/en/publications/examination-of-packaging-materials-in-candy-syrups-a-validated-me
https://research.wur.nl/en/publications/examination-of-packaging-materials-in-candy-syrups-a-validated-me
Autor:
van Raamsdonk, L.W.D., Frick, G., Ujčič Vrhovnik, I., Zadravec, M., Zegers, J., Krull-Wöhrmann, R., Weiss, R., van der Borg, G.
Visual examination of visually recognisable substances, including microscopy, focus on targets orcontaminants such as particles of animal origin, plant seeds, spore bodies of moulds, sclerotia, packaging material, microplastic and‘Besatz’(everyth
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::57ca65dde9c6fba18eca88e284ae3b7f
https://research.wur.nl/en/publications/quality-assurance-and-control-of-methods-to-examine-visually-reco
https://research.wur.nl/en/publications/quality-assurance-and-control-of-methods-to-examine-visually-reco
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.