Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Borg, Christel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lindqvist, Gunilla, Ge, Li, Borg, Christel, Xiaoling, Zhu, Hongbo, Xu, Safipour, Jalal, Rask, Mikael
Publikováno v:
Quality Advancement in Nursing Education - Avancées en formation infirmière. 8
Aim: This study aimed to investigate the similarities and differences related to verbal and social interaction skills between nursing students attending universities in Sweden and China, two countries with different educational systems, during the st
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Borg, Christel, Fagerström, Cecilia, Balducci, Cristian, Burholt, Vanessa, Ferring, Dieter, Weber, Germain, Wenger, Clare, Holst, Göran, Hallberg, Ingalill R.
Publikováno v:
In Geriatric Nursing 2008 29(1):48-57
Autor:
Lindberg, Terese1 (AUTHOR) terese.lindberg@bth.se, Sandström, Boel1 (AUTHOR), Andersson, Ewa K1 (AUTHOR), Borg, Christel1 (AUTHOR), Hjelm, Markus1 (AUTHOR), Nilsson, Lina1 (AUTHOR), Olsson, Anki1 (AUTHOR), Skär, Lisa1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Health Informatics Journal. Oct-Dec2022, Vol. 28 Issue 4, p1-15. 15p.
Autor:
Borg, Christel
Problembaserat lärande (PBL) i ett Activity learning classroom(ALC-klassrum). Möjligheter och utmaningar.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7e78dc7516ca5ea7ef42795d5a33b711
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:bth-18952
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:bth-18952
Autor:
Borg, Christel1,2 (AUTHOR), Hallberg, Ingalill R.1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Caring Sciences. Dec2006, Vol. 20 Issue 4, p427-438. 12p. 6 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.