Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Bordogna, C"'
Publikováno v:
12th QS-APPLE (Asia)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::3364b592ca1440a28760ac4cd7d1c71a
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/38801/1/1252053_Bordogna.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/38801/1/1252053_Bordogna.pdf
Autor:
Bordogna, C, Harvey, H
Publikováno v:
Staff Development Conference
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::48996c38ab8bb3b524c9d68d6ce39a8c
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/38799/1/1252038_Bordogna.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/38799/1/1252038_Bordogna.pdf
Autor:
Healey, N, Bordogna, C
Publikováno v:
Internationalisation of higher education
Transnational, or cross-border, education is attracting increasing interest, as universities extend their reach across borders to open up huge new markets. Based on analysis of case students of transnational partnerships, this paper argues that the c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::09335f4826f4ed593dea94ae9af32921
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/23729/1/220667_PubSub2620_healey.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/23729/1/220667_PubSub2620_healey.pdf
Publikováno v:
Caderno Brasileiro de Ensino de Física; v. 18 n. 1 (2001); 65-84
Caderno Brasileiro de Ensino de Física
Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC)
instacron:UFSC
Caderno Brasileiro de Ensino de Física
Universidade Federal de Santa Catarina (UFSC)
instacron:UFSC
El presente trabajo muestra algunos resultados de un primer análisis de las actividades incluidas en una propuesta innovadora sobre temas de Termodinámica. Esta propuesta contempló aspectos conceptuales y metodológicos de temas básicos comprendi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::05820ccc8998c53351b7fe4703b6e562
https://periodicos.ufsc.br/index.php/fisica/article/view/6691
https://periodicos.ufsc.br/index.php/fisica/article/view/6691
Publikováno v:
European Physical Journal Special Topics; April 2007, Vol. 143 Issue: 1 p237-239, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; Mar1997, Vol. 399 Issue 1, p833-834, 2p
Autor:
Bordogna, Claudia
For too long, transnational higher education (TNE) has been linked to discourse predominately focused upon strategic implementation, quality assurance and pedagogy. Whilst these are important when designing and managing cross-border programmes, there
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.682009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.