Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Border context"'
Publikováno v:
Border Futures - Zukunft Grenze - Avenir Frontière: The future viability of cross-border cooperation, 33, Arbeitsberichte der ARL, 141-153
Life in the border regions within the European Union has become normal for many people, especially for younger generations. Crossing the borders is part of everyday life. In recent years, until the refugee crisis, national borders had lost significan
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/80551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Border Futures - Zukunft Grenze - Avenir Frontière: Zukunftsfähigkeit grenzüberschreitender Zusammenarbeit, 20, Arbeitsberichte der ARL, 130-142
Das Leben in Grenzregionen innerhalb der Europäischen Union ist gerade für die jüngeren Generationen oftmals normal geworden. Das Überschreiten der Grenzen gehört zum Alltag. In den letzten Jahren, bis vor der Flüchtlingskrise, verloren nationa
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/57399
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Aquest treball investigatiu va tenir com a objectiu analitzar les estratègies per al treball col·laboratiu a l'assignatura de pràctica pedagògica en una Universitat pública de context de frontera. Es tracta d'un estudi amb un enfocament qualitat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1404::f29ba265245821c32cf876d3a00c6545
https://ddd.uab.cat/record/268605
https://ddd.uab.cat/record/268605
Publikováno v:
Revista Complutense de Educación; Vol. 32 Núm. 3 (2021); 405-414
Revista Complutense de Educación; Vol. 32 No. 3 (2021); 405-414
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Revista Complutense de Educación; Vol 32 No 3 (2021); 405-414
Revista Complutense de Educación; Vol. 32 No. 3 (2021); 405-414
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Revista Complutense de Educación; Vol 32 No 3 (2021); 405-414
Motivation is one of the main psychological factors that influence the academic success of university students, as well as academic failure and / or dropout. In this study, with a descriptive, cross-sectional design, a total of 292 university student
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::217de936fc45ae089fd35f43ecd10344
https://revistas.ucm.es/index.php/RCED/article/view/70306
https://revistas.ucm.es/index.php/RCED/article/view/70306
Publikováno v:
RIUD: repositorio U. Distrital
Universidad Distrital Francisco José de Caldas
instacron:Universidad Distrital Francisco José de Caldas
Universidad Distrital Francisco José de Caldas
instacron:Universidad Distrital Francisco José de Caldas
En Colombia sólo se puede responder a los retos del siglo XXI si todos los niños terminan la educación primaria y secundaria con calidad y equidad. Sin embargo, el problema de la deserción escolar es una barrera que dificulta la respuesta a dicho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::1bfc7d52461d7821e054b5b2232c09ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T. E.
Publikováno v:
Canadian Tax Journal / Revue Fiscale Canadienne. 2013, Vol. 61 Issue 2, p557-558. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.