Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Booth, Julie L."'
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology April 2020 192
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miller‐Cotto, Dana1,2 (AUTHOR) dmillerc@kent.edu, Booth, Julie L.1 (AUTHOR), Newcombe, Nora S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Jul2022, Vol. 36 Issue 4, p919-935. 17p. 10 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Siegler, Robert S., Booth, Julie L.
Publikováno v:
Child Development, 2004 Mar 01. 75(2), 428-444.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3696649
Autor:
O'Shea, Amber, Booth, Julie L. *, Barbieri, Christina, McGinn, Kelly M., Young, Laura K., Oyer, Melissa H.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology July 2017 50:80-96
Autor:
Zahner, William, Dai, Ting, Cromley, Jennifer G., Wills, Theodore W., Booth, Julie L., Shipley, Thomas F., Stepnowski, Waldemar
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2017 49:131-141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Booth, Julie L.
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
Over the past decade, researchers have established a predictive relationship between students’ fraction knowledge and algebra performance. In middle school, fraction magnitude knowledge is predictive of algebra skills, however, fraction computation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::cf45381da1d43f15b340724395f4c08e
https://escholarship.org/uc/item/3t0067x8
https://escholarship.org/uc/item/3t0067x8
Autor:
Barbieri, Christina Areizaga1 (AUTHOR) barbieri@udel.edu, Booth, Julie L.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Jul2020, Vol. 34 Issue 4, p862-878. 17p. 5 Diagrams, 7 Charts, 1 Graph.
Autor:
Booth, Julie L., Davenport, Jodi L.
Publikováno v:
In Journal of Mathematical Behavior September 2013 32(3):415-423