Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Boogerd, E.A."'
Autor:
Boogerd, E.A.
Contains fulltext : 194288.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) Radboud University, 24 september 2018 Promotores : Prins, J.B., Noordam, C. Co-promotores : Verhaak, C.M., Maas, N.M.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::57460cfe13b1de18790e7c7fc2c64c49
https://hdl.handle.net/2066/194288
https://hdl.handle.net/2066/194288
Publikováno v:
Journal for Specialists in Pediatric Nursing, 20, 218-229
Journal for Specialists in Pediatric Nursing, 20, 3, pp. 218-29
Journal for Specialists in Pediatric Nursing, 20, 218-29
Journal for Specialists in Pediatric Nursing, 20, 3, pp. 218-229
Journal for Specialists in Pediatric Nursing, 20, 3, pp. 218-29
Journal for Specialists in Pediatric Nursing, 20, 218-29
Journal for Specialists in Pediatric Nursing, 20, 3, pp. 218-229
Contains fulltext : 149531.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Purpose: To investigate the needs and preferences of parents of children with type 1 diabetes (T1D) concerning pediatric diabetes care and use of Internet in care. Design and Met
Publikováno v:
Pediatric Diabetes, 15, 5, pp. 394-402
Pediatric Diabetes, 15, 394-402
Pediatric Diabetes, 15, 394-402
Contains fulltext : 136928.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) OBJECTIVE: To evaluate the feasibility of an online interactive treatment environment for adolescents with type 1 diabetes, called Sugarsquare, to supplement usual care. RESEARCH
Autor:
Damhuis, A.M.A., Vermaes, I.P.R., Alfen-van der Velden, J.A.E.M. van, Steeghs, M.C.C.H., Boogerd, E.A., Verhaak, C.M.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=phd_tilb__nl::63fa1670c818929aac96e8f0ada809fe
http://tilburguniversity.worldcat.org/search?q=scr.uvt.nl:3735079
http://tilburguniversity.worldcat.org/search?q=scr.uvt.nl:3735079
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.