Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Boodhoo, Adiilah"'
Autor:
Boodhoo, Adiilah
Includes bibliographical references (leaves 89-94).
Many learners from disadvantaged schools struggle to obtain entrance into tertiary institutions. A Bridging Year Programme (BYP) designed by the South African Education and Environment Project
Many learners from disadvantaged schools struggle to obtain entrance into tertiary institutions. A Bridging Year Programme (BYP) designed by the South African Education and Environment Project
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11427/9490
Publikováno v:
In Safety Science October 2020 130
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boodhoo, Adiilah1 (AUTHOR), Louw-Potgieter, Joha1 (AUTHOR) joha.louw-potgieter@uct.ac.za
Publikováno v:
African Evaluation Journal / Journal Africain d'Évaluation. 2020, Vol. 8 Issue 1, p1-12. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Canadian Journal of Program Evaluation; 2021 Special Issue, Vol. 35 Issue 3, p374-383, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Percival, Sheridan-Lee
Background The Parent-Infant Home Visiting Programme (PIVHP) is a home-based parenting programme targeted at new and expectant mothers, characterised as vulnerable. Participants are recruited from low-income communities situated on the Cape Flats, in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3158::b1c011b85c30b3f2468c1c25339d66b5
http://hdl.handle.net/11427/36000
http://hdl.handle.net/11427/36000
Autor:
Kwenda, Geraldine
Background The Learner Engagement Programme (LEP) is an after school dropout prevention programme that operates in Langa, a township located in Cape Town, South Africa. Langa is an impoverished township characterised by socio-economic challenges, suc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3158::477c12543071c6dd7d5dd975ecc1faf4
http://hdl.handle.net/11427/37454
http://hdl.handle.net/11427/37454