Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Bonyadi, Alireza"'
Publikováno v:
Discourse and Communication for Sustainable Education, Vol 12, Iss 2, Pp 45-53 (2021)
Feasibility of maintaining an educational sustainable development (ESD) depends on exploring teachers’ concepts on their common practices in classroom settings. Speakers in multilingual contexts commonly switch their codes, languages, during their
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/966a76db32e5482aa0e61103951263f5
Autor:
Bonyadi, Alireza
Publikováno v:
Sociolinguistica; December 2023, Vol. 37 Issue: 2 p317-320, 4p
Autor:
Bonyadi, Alireza
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 7 December 2012 66:86-96
Autor:
Bonyadi, Alireza
Publikováno v:
Asian-Pacific Journal of Second & Foreign Language Education; 4/10/2023, Vol. 8 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Yazdanfar, Shiler1, Bonyadi, Alireza1 bonyad80@hotmail.com
Publikováno v:
SAGE Open. Oct-Dec2016, Vol. 6 Issue 4, p1-11. 11p.
Autor:
Bonyadi, Alireza
Publikováno v:
Translation & Interpreting; 2021, Vol. 13 Issue 2, p191-194, 4p
Autor:
Bonyadi, Alireza
Publikováno v:
Journal of Teacher Education for Sustainability; Jun2019, Vol. 21 Issue 1, p128-136, 9p
The Investigation of Compliment Response Patterns across Gender and Age among Advanced EFL Learners.
Publikováno v:
Journal of Language Teaching & Research; 2016, Vol. 7 Issue 4, p760-767, 8p, 3 Charts
Publikováno v:
Theory & Practice in Language Studies (TPLS); Apr2015, Vol. 5 Issue 4, p765-772, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.