Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Bontinck, C."'
Autor:
Pijl, M.K.J. *, Bontinck, C., Rommelse, N.N.J., Begum Ali, J., Cauvet, E., Niedzwiecka, A., Falck-Ytter, T., Jones, E.J.H., Van den Boomen, C., Bölte, S., Johnson, M.H., Charman, T., Warreyn, P., Roeyers, H., Buitelaar, J.K., Oosterling, I.J.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development February 2021 62
Autor:
Beckmann, Else, Minnaert, Alexander, Bollen, E., Bontinck, C., Gyselinck, J., Kieboom, T., Venderickx, K.
Publikováno v:
Orthopedagogiek: Onderzoek en Praktijk, 59(2), 55-82
Veel modellen van hoogbegaafdheid richten zich op talentontwikkeling en goede prestaties bij hoogbegaafde kinderen, maar het sociaal-emotioneel welbevinden is hierin vaak nog ondergeschikt. Het Groeimodel, geïntroduceerd in dit artikel, stelt dan oo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::8b3b446f8553836d64d97ad062a09d35
https://research.rug.nl/en/publications/1fec7630-8fe0-4f54-b066-5b145eca576b
https://research.rug.nl/en/publications/1fec7630-8fe0-4f54-b066-5b145eca576b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.