Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Bonney, E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Developmental Disabilities, 62, 124-136. PERGAMON-ELSEVIER SCIENCE LTD
Background Little is known about the influence of practice schedules on motor learning and skills transfer in children with and without developmental coordination disorder (DCD). Understanding how practice schedules affect motor learning is necessary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::699dfaa28df2ca7862633cafffcbba78
https://research.rug.nl/en/publications/db9a6646-b9dc-47e3-84eb-0a304497a6ed
https://research.rug.nl/en/publications/db9a6646-b9dc-47e3-84eb-0a304497a6ed
Autor:
BONNEY, E. Y.1, ADDO, N. A.2, NTIM, N. A. A.1, ADDO-YOBO, F.1, BONDZIE, P.1, ARYEE, K.-E.1, BARNOR, J.1, BRANDFUL, J.1, BEKOE, V.2, OHENE, S.-A.3, AMPOFO, W.1 wampofo@noguchi.ug.edu.gh
Publikováno v:
Ghana Medical Journal. Jun2013, Vol. 47 Issue 2, p82-86. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Infectious Diseases in Obstetrics & Gynecology. 2004, Vol. 12 Issue 1, p9-12. 4p.
Autor:
Bonney, E. A.1 (AUTHOR), Onyekwuluje, J.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Immunological Investigations. Feb2003, Vol. 32 Issue 1/2, p71-81. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.