Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Bonnan, Audrey"'
Autor:
Eom, Tae-Yeon, Schmitt, J. Eric, Li, Yiran, Davenport, Christopher M., Steinberg, Jeffrey, Bonnan, Audrey, Alam, Shahinur, Ryu, Young Sang, Paul, Leena, Hansen, Baranda S., Khairy, Khaled, Pelletier, Stephane, Pruett-Miller, Shondra M., Roalf, David R., Gur, Raquel E., Emanuel, Beverly S., McDonald-McGinn, Donna M., Smith, Jesse N., Li, Cai, Christie, Jason M.
Publikováno v:
Nature Communications; 12/5/2024, Vol. 15 Issue 1, p1-21, 21p
Autor:
Bonnan, Audrey
Le Syndrome de l’X Fragile (SXF) est la forme héréditaire de retard mental la plus fréquente et la cause la mieux caractérisée de troubles du spectre autistique (TSA). Elle est causée par une mutation causant l’inactivation du gène Fmr1 (c
Externí odkaz:
http://www.theses.fr/2012BOR22016/document
Autor:
Rowan, Matthew J.M., Bonnan, Audrey, Zhang, Ke, Amat, Samantha B., Kikuchi, Chikako, Taniguchi, Hiroki, Augustine, George J., Christie, Jason M.
Publikováno v:
In Neuron 5 September 2018 99(5):999-1015
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neuron 22 May 2019 102(4):762-769
Autor:
Zhang, Yu1, Bonnan, Audrey1, Bony, Guillaume1, Ferezou, Isabelle2, Pietropaolo, Susanna3, Ginger, Melanie1, Sans, Nathalie1, Rossier, Jean2, Oostra, Ben4, LeMasson, Gwen1, Frick, Andreas1
Publikováno v:
Nature Neuroscience. Dec2014, Vol. 17 Issue 12, p1701-1709. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Visualization Techniques; 2012, p165-187, 23p