Zobrazeno 1 - 10
of 2 434
pro vyhledávání: '"Bongers, P. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bierbooms, Joyce J P A, Sluis-Thiescheffer, Wouter R J W, Feijt, Milou A, IJsselsteijn, Wijnand A, Bongers, Inge M B
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 10, Iss 2, p e18815 (2021)
BackgroundE–mental health (EMH) offers various possibilities for mental health care delivery, with many studies demonstrating its clinical efficacy. However, the uptake of EMH technologies by mental health care professionals remains to be low. One
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f026617b0d44f23878e424ba840c6f6
Autor:
Bierbooms, Joyce J P A, van Haaren, Monique, IJsselsteijn, Wijnand A, de Kort, Yvonne A W, Feijt, Milou, Bongers, Inge M B
Publikováno v:
JMIR Formative Research, Vol 4, Iss 10, p e21344 (2020)
BackgroundThe COVID-19 pandemic has necessitated an immediate and large-scale uptake of online treatment for mental health care. However, there is uncertainty about what the “new normal” in mental health care will be like in post–COVID-19 times
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a56216050934971ad3beeaf50907e86
Autor:
van Dongen, J. M., Coffeng, J. K., van Wier, M. F., Boot, C. R. L., Hendriksen, I. J. M., van Mechelen, W., Bongers, P. M., van der Beek, A. J., Bosmans, J. E., van Tulder, M. W.
Publikováno v:
Health Education Research, 2017 Oct 01. 32(5), 384-398.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48509804
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.