Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Bonfiglioli L."'
Publikováno v:
In Waste Management August 2015 42:159-165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This abstract deals with the problem of the relationship between technology and social rights in early childhood (music) education. In particular, we will present a particular type of technology, based on the paradigm of “reflexive interaction”,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::7f712053bcd40e31a5c24d9c94afe2e9
http://hdl.handle.net/11585/627194
http://hdl.handle.net/11585/627194
This paper illustrates the work developed by the Italian partners in the LINK Project, Learning in a New Key, in relation to the implementation of specific training for school teachers to promote inclusive teaching practice through music and expressi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4094::cb2d7dda9715711f19dbf10f7d1108ed
http://hdl.handle.net/11585/627130
http://hdl.handle.net/11585/627130
Publikováno v:
ResearcherID
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1fc7964c2bc4dca720b8a06a5d0364ea
http://hdl.handle.net/11585/563004
http://hdl.handle.net/11585/563004
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.