Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Bonecker M"'
Autor:
Braga, M.M., Lenzi, T.L., Ferreira , F.R., Mendes, F.M., Raggio, D.P., Imparato, J.C., Bonecker, M., Magalhães, A.C., Wang, L., Rios, D., Pessan, J.P., Duque, C., Rebelo, A.B., Filho, A.O.A., Lima, M., Moura, M., De Carli, A.D., Sanabe, M.E., Cenci, M.S., Oliveira, E.F., Correa, M.B., Rocha, R.O., Zenkner, J.E., Murisí, P.U., Martignon, S., Lara, J.S., Aquino, F.G., Carrillo, A., Chu, C.H., Deery, C., Ricketts, D., Melo, P., Antunes, J., Ekstrand, K., IuSTC Group, .
Publikováno v:
JMIR Research Protocols
Background: Tutored laboratorial activities could be a manner of improving the competency development of students. However, its impact over conventional theoretical classes has not yet been tested. Additionally, different university contexts could in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::67046271b94f0dca43c66b45e67cb485
Publikováno v:
Quintessence International; Jul/Aug2009, Vol. 40 Issue 7, p553-558, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Paediatric Dentistry; May2007, Vol. 17 Issue 3, p211-216, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.