Zobrazeno 1 - 10
of 224
pro vyhledávání: '"Bond Melissa"'
Autor:
Marín Victoria I., Zawacki-Richter Olaf, Aydin Cengiz H., Bedenlier Svenja, Bond Melissa, Bozkurt Aras, Conrad Dianne, Jung Insung, Kondakci Yasar, Prinsloo Paul, Roberts Jennifer, Veletsianos George, Xiao Junhong, Zhang Jingjing
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 310-321 (2022)
Open Educational Resources (OER) in higher education cannot be put into practice without considering institutional contexts, which differ not only globally but also within the same country. Each institutional context provides educators with opportuni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d76f49e32d8947a996b5af56388cbdc4
Publikováno v:
Studies in Graduate and Postdoctoral Education, 2024, Vol. 15, Issue 3, pp. 364-379.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SGPE-09-2023-0080
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Linguistics Review; Jul2024, Vol. 15 Issue 4, p1557-1568, 12p
Autor:
Campbell, Fiona, Wong, Ruth, Llewellyen, Jennifer L., Stoniute, Akvile, Pearson, Fiona, Bond, Melissa
Publikováno v:
Campbell Systematic Reviews; Jun2024, Vol. 20 Issue 2, p1-4, 4p
Autor:
Bond, Melissa
Publikováno v:
In Computers & Education July 2020 151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bunge, Eduardo L., Taylor, Lesley A., Bond, Melissa, Stephens, Taylor N., Nishimuta, Kara, Barrera, Alinne Z., Wickham, Robert, Muñoz, Ricardo F.
Publikováno v:
In Internet Interventions September 2019 17