Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Bond, Molly"'
Autor:
Schnell, Jaana, Bond, Molly, Moll, Natalie, Weidinger, Elif, Burger, Bianka, Bond, Rod, Dietrich, Andrea, Hoekstra, Pieter J., Schrag, Anette, Martino, Davide, Schwarz, Markus, Meier, Ute-Christiane, Müller, Norbert
Publikováno v:
In Brain Behavior and Immunity January 2022 99:281-288
Publikováno v:
In Progress in Neuropsychopharmacology & Biological Psychiatry 13 July 2021 109
Autor:
Bond, Molly R., Scott, Deborah
Publikováno v:
In Geoforum December 2020 117:24-32
Autor:
Bond, Molly1 m.s.bond@smd17.qmul.ac.uk, Moll, Natalie2, Rosello, Alicia3,4, Bond, Rod5, Schnell, Jaana6, Burger, Bianka6, Hoekstra, Pieter J.7, Dietrich, Andrea7, Schrag, Anette8, Kocovska, Eva1, Martino, Davide9, Mueller, Norbert6, Schwarz, Markus2, Meier, Ute-Christiane10,11, the EMTICS Collaborative Group, Bruun, Julie E., Grejsen, Judy, Ommundsen, Christine L., Rubæk, Mette, Enghardt, Stephanie
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. 8/1/2022, Vol. 31 Issue 8, p1-12. 12p. 6 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Bond, Molly
Rezension zu: Bruce Edelstein / Davide Gasparotto (Ed.), Miraculous Encounters: Pontormo from Drawing to Painting. / Incontri miracolosi: Pontormo dal disegno alla pittura. Florence, Giunti Editore 2018 / Los Angeles, Getty Publications 2018. 160 p.,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b30513f90eb3f14292d5bd98409c489a
Publikováno v:
Review of Research in Education, 2015 Mar 01. 39, 215-252.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44668658
The purpose of this project is to conduct a systematic review and meta-analysis of English learner (EL) reclassification studies. Reclassification refers to the determination that an EL student is English proficient and is ready to exit EL classifica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2d3c3eea9e8919249e2e564f8dde7daf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Assessment; Apr-Jun2022, Vol. 27 Issue 2, p93-97, 5p
Autor:
Faulkner-Bond, Molly1 (AUTHOR), Sireci, Stephen G.1 (AUTHOR) sireci@acad.umass.edu
Publikováno v:
International Journal of Testing. Apr-Jun2015, Vol. 15 Issue 2, p114-135. 22p.