Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Bond, Meg A."'
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2022, Vol. 42, Issue 1, pp. 135-156.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-12-2021-0308
Autor:
Young, Sarah K.1 (AUTHOR) sarah_young1@student.uml.edu, Bond, Meg A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. Sep2023, Vol. 51 Issue 7, p2592-2617. 26p. 1 Diagram, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sládková, Jana, Bond, Meg A.
Publikováno v:
In Psychosocial Intervention December 2011 20(3):327-332
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tran, Nellie, Rashelle B. Hayes, Ho, Ivy K., Crawford, Sybil L., Chen, Julie, Ockene, Judith K., Bond, Meg, Rayman, Paula, Dean, Brita, Sable Smith, Luanne Thorndyke, Frankin, Patricia, Plummer, Deborah, Pbert, Lori
Supplemental Material, Supplemental_PWQ_Tran_etal for Perceived Subtle Gender Bias Index: Development and Validation for Use in Academia by Nellie Tran, Rashelle B. Hayes, Ivy K. Ho, Sybil L. Crawford, Julie Chen, Judith K. Ockene, Meg Bond, Paula Ra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b21a32e66092570a6b598b7954c7d3e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.