Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"Bolondi, Giorgio"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation March 2020 64
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation September 2018 58:37-50
Publikováno v:
Transactions of the American Mathematical Society, 1997 Nov 01. 349(11), 4589-4608.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2155474
Autor:
BOLONDI, GIORGIO1 giorgio.bolondi@unibz.it
Publikováno v:
AAPP Physical, Mathematical & Natural Sciences / Atti della Accademia Peloritana dei Pericolanti: Classe di Scienze Fisiche, Matematiche e Naturali. 2021 Supplement, Vol. 99, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hodgen, Jeremy (Herausgeber/in), Bolondi, Giorgio (Herausgeber/in), Weber, Christof, Medova, Janka, Rafalska, Maryna, Kortenkamp, Ulrich, Modeste, Simon
In CERME12, our working group "Algorithmics" started its work as a newly established TWG. Since algorithms have always been at the heart of mathematics and their importance has been steadily increasing since the beginnings of theoretical computer sci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::417a93447f7fe3716adfe1f78964bdff
Publikováno v:
RUA. Repositorio Institucional de la Universidad de Alicante
Universidad de Alicante (UA)
Universidad de Alicante (UA)
The difficulties encountered during the COVID19 emergency have led to reflection on teaching methods and the introduction of new digital tools. In this paper we highlight how the use of a digital platform can support mathematical discussion, playing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9086897be26f9d0c6f73bf50bf8fa39a
http://hdl.handle.net/10045/126566
http://hdl.handle.net/10045/126566
Autor:
Giberti, Chiara, Bolondi, Giorgio
Publikováno v:
Nuova Secondaria; jun2023, Vol. 40 Issue 10, p88-92, 5p
Publikováno v:
Education Sciences; Jul2024, Vol. 14 Issue 7, p747, 2p