Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Bolinger, Elaina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bolinger, Elaina, Cunningham, Tony J., Payne, Jessica D., Bowman, Marissa A., Bulca, Ezgi, Born, Jan, Zinke, Katharina
Publikováno v:
In Cortex November 2019 120:457-470
Publikováno v:
In Neuropsychologia August 2018 117:84-91
Autor:
Scherer, Reinhold, Billinger, Martin, Wagner, Johanna, Schwarz, Andreas, Hettich, Dirk Tassilo, Bolinger, Elaina, Lloria Garcia, Mariano, Navarro, Juan, Müller-Putz, Gernot
Publikováno v:
In Annals of Physical and Rehabilitation Medicine February 2015 58(1):14-22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology. 9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bolinger, Elaina, Ngo, Hong-Viet V., Kock, Vanessa, Wassen, Dirk T., Matuz, Tamara, Birbaumer, Niels, Born, Jan, Zinke, Katharina
Publikováno v:
eNeuro; 2020, Vol. 7 Issue 4, p1-10, 10p
Autor:
Hettich, Dirk T., Bolinger, Elaina, Matuz, Tamara, Birbaumer, Niels, Rosenstiel, Wolfgang, Spüler, Martin
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience
Brain state classification for communication and control has been well established in the area of brain-computer interfaces over the last decades. Recently, the passive and automatic extraction of additional information regarding the psychological st
Autor:
Scherer, Reinhold, Wagner, Johanna, Billinger, Martin, Mller-Putz, Gernot, Raya, Rafael, Lima, Eduardo Rocon de, Mohamad, Yehva, Hettich, Dirk Tassilo, Bolinger, Elaina, Iosa, Marco, Cincotti, Febo, Londral, Ana Rita, Mesquita, Joana, Garci?a, Mariano Lloria, Belda, Juanma
Publikováno v:
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
instname
instname
c 2014Verlag der Technischen Universit¨at Graz. Providing individuals with cerebral palsy (CP) tools to communicate and interact with the environment independently and reliably since childhood would allow for a more active participation in education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::94a031b104e0f24750410241c259a0a2
http://hdl.handle.net/10261/130396
http://hdl.handle.net/10261/130396