Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Bolen, P. L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shen, Tian, Neal, Adam T., Bolen, Michael L., Gu, Jiangjiang, Engel, Lloyd W., Capano, Michael A., Ye, Peide
We investigate the low-temperature magneto-transport properties of monolayer epitaxial graphene films formed on the Si-face of semi-insulating 4H-SiC substrates by a high temperature sublimation process. A high-k top-gate on the epitaxial graphene is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1112.4345
Cross-sectional transmission electron microscopy (TEM) is used to characterize an amorphous layer observed at the interface in graphite and graphene films grown via thermal decomposition of C-face 4H-SiC. The amorphous layer does not to cover the ent
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1105.2057
Publikováno v:
Applied Physics Letters 95, 172105 (2009)
Epitaxial graphene films were formed on the Si-face of semi-insulating 4H-SiC substrates by a high temperature sublimation process. A high-k gate stack on epitaxial graphene is realized by inserting a fully oxidized nanometer thin aluminum film as a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0908.3822
Autor:
Criado‐Marrero, Marangelie, Ravi, Sakthivel, Hery, Gabriela P, Bolen, Mackenzie L, Febo, Marcelo, Grudny, Matteo M, Prokop, Stefan, Abisambra, Jose F. F
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia: The Journal of the Alzheimer's Association; Dec2023 Supplement 13, Vol. 19, p1-2, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.