Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Bolden, Jennifer"'
Autor:
Rapport, Mark, Alderson, R., Kofler, Michael, Sarver, Dustin, Bolden, Jennifer, Sims, Valerie
Publikováno v:
Journal of Abnormal Child Psychology; 20240101, Issue: Preprints p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bolden, Jennifer1, Fillauer, Jonathan P.1
Publikováno v:
Journal of American College Health. Nov-Dec2020, Vol. 68 Issue 8, p854-863. 10p. 2 Diagrams, 1 Chart.
Autor:
Fillauer, Jonathan Parks1 (AUTHOR) jfillaue@vols.utk.edu, Bolden, Jennifer1 (AUTHOR), Jacobson, Melanie1 (AUTHOR), Partlow, Brock H.1 (AUTHOR), Benavides, Andrea1 (AUTHOR), Shultz, Jessica N.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Jan2020, Vol. 34 Issue 1, p50-63. 14p. 2 Diagrams, 7 Charts.
Autor:
Sarver, Dustin E., Rapport, Mark D., Kofler, Michael J., Scanlan, Sean W., Raiker, Joseph S., Altro, Thomas A., Bolden, Jennifer
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences 2012 22(1):8-19
Publikováno v:
Journal of American College Health. May/Jun2019, Vol. 67 Issue 4, p320-327. 8p. 1 Diagram, 3 Charts.
Autor:
Bolden, Jennifer
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations.
Hyperactivity is currently considered a core and ubiquitous feature of attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD); however, an alternative model challenges this premise and hypothesizes a functional relationship between working memory (WM) and a
Autor:
Bolden, Jennifer
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations.
The current study dissociated and examined the two primary components of the phonological working memory subsystem – the short-term store and articulatory rehearsal mechanism – in boys with ADHD (n = 18) relative to typically developing boys (n =
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.