Zobrazeno 1 - 10
of 314
pro vyhledávání: '"Bohlin G"'
Background: Investigations of evolution knowledge and acceptance and their relation are central to evolution education research. Ambiguous results in this field of study demonstrate a variety of measuring issues, for instance differently theorized co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::791a121ad149ce8b59bcbc940dd4cfee
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058379
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058379
Autor:
Bohlin, G.1 Gunilla.Bohlin@psyk.uu.se, Janols, L.-O.2 larsolof.janols@bupinst.uu.se
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. 2004 Supplement 3, Vol. 13, piii14-III22. 9p. 5 Charts.
Publikováno v:
Child: Care, Health & Development. Jul2003, Vol. 29 Issue 4, p257-267. 11p. 3 Charts.
Publikováno v:
Journal of Reproductive & Infant Psychology. Aug2000, Vol. 18 Issue 3, p203. 23p. 2 Diagrams.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.