Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Boggs, April"'
Autor:
Patel, Shital, Maney, Kayli, Morris, Lauren, Papadopoulou, Maria T., Prange, Lyndsey, Boggs, April, Hunanyan, Arsen, Megvinov, Andrey, Vavassori, Rosaria, Panagiotakaki, Eleni, Mikati, Mohamad A.
Publikováno v:
In European Journal of Paediatric Neurology March 2024 49:55-59
Autor:
Thamby, Julie, Prange, Lyndsey, Boggs, April, Subei, M. Omar, Myers, Cory, Uchitel, Julie, ElMallah, Mai, Bartlett-Lee, Brittnie, Riviello, James J., Mikati, Mohamad A.
Publikováno v:
In European Journal of Paediatric Neurology January 2024 48:101-108
Autor:
Sentmanat, Maria K., Papadopoulou, Maria T., Prange, Lyndsey, Fons, Carmen, De Grandis, Elisa, Vezyroglou, Aikaterini, Boggs, April, Su, Samantha, Comajuan, Marion, Wuchich, Jeffrey, Jóhannesson, Sigurður, Huaynate, Jennifer Anticona, Stagnaro, Michela, Megvinov, Andrey, Patel, Shital, Arzimanoglou, Alexis, Vavassori, Rosaria, Panagiotakaki, Eleni, Mikati, Mohamad A.
Publikováno v:
In European Journal of Paediatric Neurology September 2023 46:98-107
Autor:
Parker, Lauren E., Wallace, Keri, Thevathasan, Arthur, Funk, Emily, Pratt, Milton, Thamby, Julie, Tran, Linh, Prange, Lyndsey, Uchitel, Julie, Boggs, April, Minton, Melissa, Jasien, Joan, Nagao, Kanae Jennifer, Richards, Amanda, Cruse, Belinda, De-Lisle Dear, Guy, Landstrom, Andrew P., Mikati, Mohamad A.
Publikováno v:
In European Journal of Paediatric Neurology May 2022 38:47-52
Autor:
Boggs, April R.
This thesis examines the CW Network series Supernatural (hereafter SPN) as a revitalized masculine text. SPN as a masculine narrative is representative of 21st century conceptions of gender. Part of why it succeeds on the CW (a network aimed at 18 to
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=bgsu1237564610
Publikováno v:
Southeastern Naturalist, 2018 Jan 01. 17(2), 365-370.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26496238
Publikováno v:
Southeastern Naturalist. May2018, Vol. 17 Issue 2, p365-370. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.