Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Boele S"'
Autor:
Bülow, A., Neubauer, A.B., Soenens, B., Boele, S., Denissen, J.J.A., Keijsers, L., Social and personality development: A transactional approach, Leerstoel Denissen
Publikováno v:
Scientific Reports, 12(1):16836. Nature Publishing Group
Scientific Reports, 12(1), 1. NLM (Medline)
SCIENTIFIC REPORTS
Scientific Reports, 12(1), 1. NLM (Medline)
SCIENTIFIC REPORTS
Even though each adolescent is unique, some ingredients for development may still be universal. According to Self-Determination Theory, every adolescent’s well-being should benefit when parents provide warmth and autonomy. To rigorously test this i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b4241257e72c58fbb3ac4f05089d3c7e
https://pure.eur.nl/en/publications/28425d8e-5cfb-4c8d-84df-1723149d5cf9
https://pure.eur.nl/en/publications/28425d8e-5cfb-4c8d-84df-1723149d5cf9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bülow, AL (Anne), Keijsers, LGMT (Loes), Boele, S (Savannah), van Roekel, Eeske, Denissen, Jaap J. A., Weeland, J (Joyce), J T Branje, Susan
Publikováno v:
Developmental Psychology, 57(10), 1582-1596. American Psychological Association Inc.
Developmental Psychology, 57(10), 1582-1596. AMER PSYCHOLOGICAL ASSOC
Developmental Psychology, 57(10), 1582. American Psychological Association
Developmental Psychology, 57(10), 1582-1596. AMER PSYCHOLOGICAL ASSOC
Developmental Psychology, 57(10), 1582. American Psychological Association
This Dutch multi-informant study examined effects of the first COVID-19 lockdown (LD; e.g., school closure and social restrictions) on parent-adolescent relationships. Four biweekly measurements before and 4 biweekly measurements during the LD were c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.