Zobrazeno 1 - 10
of 387
pro vyhledávání: '"Bocci, F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
La Rocca, C., Margottini, M., Aleandri, G., Biasi, V., Bocci, F., Chiappetta, L., Ciraci, A. M., De Angelis, B., Marella, D., Moretti, G., Morini, A., Poce, A., Rossi, F.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1ed806979f80ea1192f11bc2032a5697
https://hdl.handle.net/11590/351850
https://hdl.handle.net/11590/351850
Autor:
Donzella, A., Barbui, M., Bocci, F., Bonomi, G., Cinausero, M., Fabris, D., Fontana, A., Giroletti, E., Lunardon, M., Moretto, S., Nebbia, G., Necchi, M.M., Pesente, S., Prete, G., Rizzi, V., Viesti, G., Zenoni, A.
Publikováno v:
In Nuclear Inst. and Methods in Physics Research, A 2010 613(1):58-64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Theriogenology 2008 69(9):1111-1119
Learning Analytics aims to build a pedagogical approach adapted to the complexity of contemporary society. In order to profile the students and get detailed feedback on their learning, L.A. techniques use Big Data, managed by algorithms that feed on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3668::45f39786f4af3db7d0ff70c7d6705cf2
https://hdl.handle.net/11590/350089
https://hdl.handle.net/11590/350089