Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Boada-Grau J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pegalajar, M. C., Ruiz, L. G. B., Pérez-Moreiras, E., Boada-Grau, J., Serrano-Fernandez, M. J.
Publikováno v:
Big Data & Cognitive Computing; Jun2023, Vol. 7 Issue 2, p67, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psicothema
Repositori Institucional de la Universitat Rovira i Virgili
Universitat Rovira i virgili (URV)
Repositori Institucional de la Universitat Rovira i Virgili
Universitat Rovira i virgili (URV)
10.7334/psicothema2013.148 The aim of this article is to develop the Spanish adaptation of the internal functioning of Work Teams Scale (QFI-22). Methods: The scale was adapted from the French version, and was applied to a sample of 1,055 employees w
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c326ee7ed124bacfde7d355b259354f1
http://hdl.handle.net/20.500.11797/PC847
http://hdl.handle.net/20.500.11797/PC847
Publikováno v:
Psicothema
Repositori Institucional de la Universitat Rovira i Virgili
Universitat Rovira i virgili (URV)
Repositori Institucional de la Universitat Rovira i Virgili
Universitat Rovira i virgili (URV)
10.7334/psicothema2013.68 Background: This study follows the theoretical framework put forward by Hinton on creative potential and practised creativity. The objective was to adapt the 17-item Creative Potential and Practised Creativity scale into Spa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a789e5f202a815de086c617274617de0
http://hdl.handle.net/20.500.11797/PC697
http://hdl.handle.net/20.500.11797/PC697
Publikováno v:
Revista de Educacion
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Repositori Institucional de la Universitat Rovira i Virgili
Universitat Rovira i virgili (URV)
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Repositori Institucional de la Universitat Rovira i Virgili
Universitat Rovira i virgili (URV)
10.4438/1988-592X-RE-2013-361-232 El artículo evalúa el efecto del e-learning en la formación para el empleo en personas principalmente desocupadas. Mediante un cuestionario a 5.265 personas que participaron en un programa de formación virtual pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2bfc9545833d28f94e9e0bc9c6d5ec91
http://hdl.handle.net/20.500.11797/PC696
http://hdl.handle.net/20.500.11797/PC696