Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Bluyssen, P. M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
E3S Web of Conferences, Vol 396, p 01094 (2023)
Indoor air quality (IAQ) plays an important role in human health and well-being as people spend most of their time indoors. Among building materials, carpets covering high surface areas and having dense fibres have the potential to impact perceived I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0830c97deaa4e50a451311a04b28daf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jonker, L, Linde, K J, de Boer, A R, Ding, E, Zhang, D, de Hoog, M L A, Herfst, S, Heederik, D J J, Fraaij, P L A, Bluyssen, P M, Wouters, I M, Bruijning-Verhagen, P C J L
INTRODUCTION: Our aim was to gain insight into the effect of COVID-19 measures on SARS-CoV-2 incidence in secondary schools and the association with classroom CO 2 concentration and airborne contamination. METHODS: Between October 2020-June 2021, 18
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::d7d687b068677d8ba95e133148f6926b
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/429163
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/429163
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.