Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Blondel, Dimitri V."'
Autor:
Godwin, John, Serr, Megan, Barnhill-Dilling, S. Kathleen, Blondel, Dimitri V., Brown, Peter R., Campbell, Karl, Delborne, Jason, Lloyd, Alun L., Oh, Kevin P., Prowse, Thomas A. A., Saah, Royden, Thomas, Paul
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2019 Nov 01. 286(1914), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26844893
Autor:
Manser, Andri, Cornell, Stephen J., Sutter, Andreas, Blondel, Dimitri V., Serr, Megan, Godwin, John, Price, Tom A. R.
Publikováno v:
Proceedings: Biological Sciences, 2019 Aug . 286(1909), 1-9.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26788724
Publikováno v:
Journal of Mammalogy, 2009 Jun 01. 90(3), 715-723.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30224526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Manser, Andri, Cornell, Stephen J., Sutter, Andreas, Blondel, Dimitri V., Serr, Megan, Godwin, John, Price, Tom A. R.
PDF file containing all supplementary material- Text S1 "Polyandry and Sperm Competition with an Arbitrary Number of Mating Partners", Text S2 "Analytical Results | Single Release", Text S3 "Analytical Results | Continued Release under Monandry"
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::52360dc792201dbf3b8e125c6e5a1b71
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blondel, Dimitri V., Sansone, Anna, Rosenberg, Joshua M, Godin, Elizabeth A, Yang, Brenda W., Jaglom-Kurtz, Lawson T., Linnenbrink-Garcia, Lisa, Schwartz-Bloom, Rochelle D.
Publikováno v:
Journal of Formative Design in Learning; Jun2019, Vol. 3 Issue 1, p62-81, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.