Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Blomgren, Constance"'
This hermeneutic inquiry into the significance of family photographs in our personal and public lives explores the relationship between the subject, the photographer and the viewer. The discussion uses the photgraphic oeuvres of the author's paternal
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10133/93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blomgren, Constance
Publikováno v:
International Review of Research in Open & Distributed Learning; Nov2024, Vol. 25 Issue 4, pi-ii, 2p
Autor:
Bozkurt, Aras, Gjelsvik, Torunn, Adam, Taskeen, Asino, Tutaleni I., Atenas, Javiera, Bali, Maha, Blomgren, Constance, Bond, Melissa, Bonk, Curtis J., Brown, Mark, Burgos, Daniel, Conrad, Dianne, Costello, Eamon, Cronin, Catherine, Czerniewicz, Laura, Deepwell, Maren, Deimann, Markus, DeWaard, Helen J., Dousay, Tonia A., Ebner, Martin
Publikováno v:
Open Praxis; 2023, Vol. 15 Issue 2, p76-112, 37p
Autor:
Roger, Kerstin Stieber1 (AUTHOR) kerstin.roger@umanitoba.ca, Blomgren, Constance2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Methods. 2019, p1-9. 9p. 1 Chart.
Autor:
Blomgren, Constance
Publikováno v:
International Review of Research in Open & Distributed Learning; Nov2023, Vol. 24 Issue 4, pi-iii, 3p
Autor:
Blomgren, Constance
Publikováno v:
Counterpoints, 2003 Jan 01. 193, 33-37.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42978051
Autor:
Blomgren, Constance, Henderson, Serena
Since the 2002 UNESCO forum, raising awareness of the benefits and challenges to Open Educational Resources (OER) in higher education have been integral to the broader Open Education (OE) movement. In the K-12 sector, however, an understanding of OER
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ab2c2a52b0193d1d65bcb28168e0b106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.