Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Blom, Jj"'
Memory formation (short-term, intermediate-term, and long-term) is an integral process of cognition which allows individuals to retain important information and is influenced by various intrinsic and extrinsic factors. A major extrinsic factor influe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::70ffa9fa58ce45ae8a2475722e4ad52e
https://doi.org/10.1101/2021.06.24.449824
https://doi.org/10.1101/2021.06.24.449824
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Collmar, W., Bennett, K., Bloemen, H., Blom, Jj, Hermsen, W., Lichti, Gg, Martin Pohl, Ryan, J., Schonfelder, V., Stacy, Jg, Steinle, H., Williams, Or
Publikováno v:
ResearcherID
The COMPTEL observations of the blazar-type quasar PKS 0528+134 in the energy range 0.75 MeV to 30 MeV carried out between April 1991 and September 1994 have been analyzed. During the first two years PKS 0528+134 was most significantly detected at en
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4d95d21070621066a5021aa538ba9904
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:A1997YJ08200006&KeyUID=WOS:A1997YJ08200006
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcAuth=ORCID&SrcApp=OrcidOrg&DestLinkType=FullRecord&DestApp=WOS_CPL&KeyUT=WOS:A1997YJ08200006&KeyUID=WOS:A1997YJ08200006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.