Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Blom, Eva Henje"'
Autor:
LeWinn, Kaja Z., Strigo, Irina A., Connolly, Colm G., Ho, Tiffany C., Tymofiyeva, Olga, Sacchet, Matthew D., Weng, Helen Y., Blom, Eva Henje, Simmons, Alan N., Yang, Tony T.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders November 2018 240:155-164
Autor:
Connolly, Colm G., Ho, Tiffany C., Blom, Eva Henje, LeWinn, Kaja Z., Sacchet, Matthew D., Tymofiyeva, Olga, Simmons, Alan N., Yang, Tony T.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 January 2017 207:86-94
Publikováno v:
Health and Quality of Life Outcomes, Vol 10, Iss 1, p 149 (2012)
Abstract Background Major depressive disorder is prevalent in the adolescent psychiatric clinical setting and often comorbid with other primary psychiatric diagnoses such as ADHD or social anxiety disorder. Systematic manual-based diagnostic procedur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/daf997edeaad4fc9946bfe71065262b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Connolly, Colm G, Ho, Tiffany C, Blom, Eva Henje, LeWinn, Kaja Z, Sacchet, Matthew D, Tymofiyeva, Olga, Simmons, Alan N, Yang, Tony T
BackgroundThe incidence of major depressive disorder (MDD) rises during adolescence, yet the neural mechanisms of MDD during this key developmental period are unclear. Altered amygdala resting-state functional connectivity (RSFC) has been associated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::d808b3d221c58c6ec8d7a6ab63da8ffd
https://escholarship.org/uc/item/5g27c2ck
https://escholarship.org/uc/item/5g27c2ck
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.